Sprallis, del 4

Början på juli -07.
Min knasiga vovve..
Sitter på grillen.
Alice var absolut inte rädd för någonting, speciellt inte stora hundar:) "jag lånar din leksak en stund"
På jakt efter jordgubbar..
Allsan tuggade sönder en hel del saker under sitt liv, men hon rörde aldrig mattes saker. (Bilden här ovan är ett undantag..)
Före..
Efter!
Sitter och funderar på om hon var ute efter att sitta i mitt knä eller bara kolla om jag hade något godis.. Minns inte.

Jag har så många fina minnen med dig stumpan. Känns trist att aldrig få utöka foto-förrådet med fler bilder på dig.
Puss //Matte

Kommentarer
Postat av: Emeliee

ahaja, där får man höra :(

2010-06-01 @ 19:41:52
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0