Stackars mig..

Jag hatar verkligen sprutor.. Helt utan förvarning var jag tvungen att lämna massa blod idag. Typiskt. Fick typ panik och spände mig så mycket så blodet stannade. Vilket resulterade i att provtagaren var tvungen att byta arm och sticka mig en gång till. Glömde väl ungefär bort att andas ibland men det gick bra.

Så nu sitter jag alltså här med plåster i båda armvecken och hade tänkt gå och duscha. Vilket kommer att bli svårt med tanke på att jag knappt kan röra mina stackars armar. Stackars mig. Tur jag har Robin.

Tack mamma för mint-krokanten iallafall(A) Hon tyckte nog att jag var duktig även om tårarna (ärligt talat..) sprutade.

Helgen var förresten super. Det är klart att det kändes konstigt att inte ställa (hundutställning;) men jag och min Robin hade kul på både Birsta och Ikea. Massa shopping blev det. Aja, nu tjatar min älskling om att vi måste duscha så ska väl slita mig då. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0