Tack kära syster..

För den bra ideén. Tyvärr hann lillasyster fara hem innan du kläckte tanken för mig. Har ju aldrig varit till dig där borta haha, måste väl passa på att medge att jag saknar dig. LITE:) Aja. Sitter hemma och knaprar på en macka med leverpastej (inget smör eftersom det gått ut och jag är lite kinkig..) när jag inser hur hemskt tyst det är. Förutom knaprandet då. En lampa tänds i huvudet på mig, just ja, ljudet funkar på datorn. Klickar snabbt fram lite musik. Skönt.

Andas in den underbara känslan av Celine Dions "My heart will go on". Det är snart tio år sen jag stod på scenen på Nordanå och mimade till den. Småstjärnorna. Har liksom varit min låt sen dess. Gåshud. Då vet ni.

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Haha ja, du får tänka på det någon annan gång :D!

Och bara för att du är så snäll så kan jag ju säga att jag saknar dig med, både dig och Oscar! =)

2010-05-03 @ 14:42:10
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0