Värd måndag. Men så himla bra.

Hehe. Jo. Har skickat ett sms till Robin. Försökt ringa honom två gånger. Men svarar han? Icket.

Ikväll väntar en rolig sak med min prins. Så måste vänta på honom tills han slutar klockan fyra och sedan börjar det där roliga kl 19.15. Tyvärr är det så att jag slutar elva. Vill jag vänta till fyra? Icket. Inte ens för att min Robin skulle bli glad då? Möjligen.

SVARA PÅ MITT SMS NU ÄLSKLING!!

För övrigt håller mitt stackars hjärta på att falla ur led eller nått.


Fem minuter senare.. Är det normalt att ha ont i benen (mer eller mindre) precis hela tiden? Jag har nämligen haft det ett tag nu. Observera att vi inte talar om varken tränings- eller växtvärk. Det känns som att jag har magsjuka. Fast i benen. Läskigt.:(


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Du kunde ju tagit en promenad och hälsat på din kära syster!

2010-05-03 @ 13:51:24
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0