Att spendera ett helt lov i jeans.

Och vet ni varför? Jo, för annars har jag en liten valp hängandes (och morrandes..) efter mig vart jag än går. Hoppar upp i soffan för att ta skydd och då står hon nedanför och är jättearg. Hon är lite för liten för att hoppa upp än, haha.. Rätt åt dig.

Men ängeln gav mig en skön sovmorgon iallafall. Okej, hon skulle ut fyra i natt och sju imorse men sen fick jag sova till tio. Underbart. Nu ska jag äta något och sedan kommer Emelie och Diesel. Ska på bruks och försöka få bukt på den här lilla saken.

En sak som är säkert är att man ska INTE döma hunden efter håren. Min lilla prinsessa beter sig som en rottweiler. Tro mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0