Att vara sin egen värsta fiende.

Ingenting känns bra idag. Är uttråkad fast det finns mycket att göra. Historia, nk, svenska, diska, bädda, dammsuga, ta en ipren mot min evigt illamående mage, måla naglarna osv. Ingenting känns kul, jag vill inte ens se förhäxad. Jag känner mig bara frustrerad. Varför kan jag inte skriva klart historian så jag kan lämna det bakom mig någon gång? Varför kan jag inte plugga nk och läsa igenom svenskan? Jag känner mig arg för att jag är hungrig och för att jag mår illa. Jag hatar att jag har en stor klump i halsen men inte kan gråta. Jag kokar inombords över mina halvspruckna händer. Jag klarar inte av mig själv för stunden. Men vad kan jag göra åt det? Den enda man inte kan fly från, är sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0