Den som gapar efter mycket mister ofta hela stycket.

En vecka har hon bott här nu, Eira. Och det har hänt så mycket med henne på så kort tid. Hon har gått upp 150g så nu väger hon 1850 (igår). Hon har lärt sig att (oftast) lyssna till sitt namn. För en minut sedan låg hon på rygg i biabädden och busade. Sa: "Eira!", då fick hon jätte-bråttom att sätta sig upp och tittade nyfiket på mig. "Vill du följa och åka bil?" frågade jag då och hon skyndade fram till mig. Visst är hon otrolig för att bara vara 9 veckor?

Nu, har husse och Eira gått ut till bilen så jag ska skynda mig också. Vi ska fara till bruks och springa av lillan lite. Hon har så mycket energi. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0