Don't you just love fridays.

Dagen har bestått av naturkunskap (demonstrering på disektion, lungor & hjärta), mys med Eira (snart kommer min näsa trilla av=(...) teori (sista dagen!!) och kroppkakor hos Robins mormor. Kvällen har besått av historia, digerdöden och marängswisch (utan banan..). En sån underbar dag. Eller? Har mest gruvat mig inför morgondagen, HATAR fredagar i skolan. Absolut längsta och drygaste dagen och inte blir det bättre av att vi ska ha klättring (tror jag) på idrotten. Har bara lust att sova bort hela dagen. Med min fina Eira.

När Robin slutat jobba ska vi kolla tapeter, handla julsaker och shoppa mat. DET, ser jag framemot. Nu, ska jag ta min ena älskling under armen och den andra i handen och gå och lägga mig. Trött.

Och en massa kärlek till min Alice i himlen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0