Elva. Två. Halv fem. Halv nio.

Gick ut med skruttan sista gången kl elva igårkväll. Vaknade kl två av att Robin bad mig gå ut med henne då hon låg och pep i buren (han hör att hon piper, jag går ut haha). Kl halv fem var det dags igen och sedan kl halv nio. Dödstrött var jag då men självklart inte lilla prinsessan.. Så här sitter jag nu..

Får egentligen skylla mig själv eftersom jag gav henne mat sista gången halv elva istället för halv nio. Inte med meningen dock, var borta och tog inte med mig mer mat att blanda så..

Börjar få panik när det gäller projektarbetet. Har inte skrivit ett ord på en vecka nu.. Men har fått sponsorer!! Så borde sätta igång, men jag ägnar all min tid åt lilla monstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0