Ett litet monster i söt förpackning.

-Jag lägger mig ner på golvet för att mysa med henne - hon sätter tänderna i mig som en liten piraya..
-Jag sätter mig på en stol för att äta frukost - hon skäller argt på mig.
-Jag går ut med henne när hon sätter sig vid dörren - HON KISSAR!!!=D sen struntar hon i mig när jag lockar på henne..
-Jag ger henne en leksak - hon hänger i mina byxor.

När du är på "mysig-valp-humör" istället för "monster-valp-humör" så kan det se ut såhär:
-Jag lägger mig på golvet för att mysa med henne - hon pussar mig glatt och lägger dig sedan så nära som det bara går för att sedan somna.
- Jag sätter mig på en stol för att äta frukost - hon busar själv.
- Jag går ut med henne själv när hon sätter sig vid dörren - HON KISSAR!!=D sen kommer hon i ilfart när jag ropar på henne. Matte har ju godis och en rolig handduk med sig ut som man kan skaka på.
- Jag ger henne en leksak - hon hakar på och tycker jag är världens roligaste.

Sitter och väntar på besked om jag blir sponsrad eller inte med mitt projektarbete. De skulle ringa idag. Nu vaknar lillan, bäst att gå ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0