Fantastiska lilla hund<3

Jag börjar få koll på det lilla monstret faktiskt. Kanske för att jag är så fantastiskt duktig på det här med hundar (haha) eller kanske för att jag råkade få en hund som är fantastiskt smart.

Hon är nio veckor och hon:
- Går (oftast) till dörren när hon behöver ut, ibland tjuter hon även som förstärkning.
- Sover hela nätter, 8 timmar ungefär.

Borstar henne någon gång per dag bara för att hon ska vänja sig och igår klippte vi även klorna. Gick fort trots sprattel. Hon är ännu inte så duktig när jag ska torka med en handduk under ögonen (då morrar hon och försöker äta upp handduken, along med mina fingrar..) och inte när jag ska titta på tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0