In for a penny, in for a pound.

Mitt högra ben har fått ta alla smällar idag. Först så tappade jag ner en genomfrusen kassler-klump på knäet. Ont. Sen slog jag andra sidan av knäet i en stol och sist men inte minst så slog jag låret i sängen när jag uppenbarligen inte svängde nog mycket.. Stackars..

Aja, imorgon ska jag prova lämna Eira ensam i en timme. Idag var hon ensam 30 min och det gick jättebra. Hon sov när vi kom tillbaka, kikade bara upp på oss när vi kom in. Ska iallafall in till stan imorgon och inhandla tandborste + tandkräm till Eira, dessutom ska jag shoppa en leksak till henne. Ett sånt där rep med knutar.

Vääärldens godaste middag gjorde förresten min älskling till mig ikväll. Kyckling med klyftpotatis och hela svampar, älskar. Egentligen skulle vi äta efterrätt också men den blev kvar på coop.. Skrutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0