"Ingenting är som det ska, likadant från dag till dag.."

Oj, nu var det tre dagar sen jag uppdaterade sist. Har ingen skrivarglöd nu för tiden. Inte för någonting, inte ens projektarbetet. Historian som skulle varit klar för länge sedan har jag knappt påbörjat. Vet inte om jag orkar, men har jag något val?

Jag svälter och äter. Jag fryser och jag drabbas av värmeslag direkt jag tar på en tröja. Jag går in i sängen (den dagliga tragedin,,) och det bultar i benet. Jag ställer mig upp och blir yr. Jag sitter och lyssnar intresserat på naturkunskapen men efteråt minns jag knappt vad det pratats om. Doktor någon?

Är hemma själv idag med Eira. Husse jobbar. Slog på dvd:n för att se förhäxad men skivan var inte i, så då skippade jag det. Vet inte vad jag ska göra. Känner för att duscha men orkar inte stå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0