"Julen är här"

Min absoluta favorit av alla julsånger. Klart att,, "jag såg mamma kyssa tomten" ligger inte långt därefter, den sjöng alltid jag och min syster förut.

Igår steg jag upp i ottan (nio.) och for till stan med emelie (halv elva.). Fantastiskt mysigt var det, redan en väldig massa människor som stressar runt i snöovädret. Krigade mig till en enda julklapp. En av Robins. Nu oroar jag mig bara för att jag ska råka försäga mig... Har iallafall slått in den och försökt hitta ett bra gömställa tills granen (ännu oinköpt) ska fram.

Annars shoppade jag bara till mig själv igår, vad får ni inte veta. Nagellack o sånt. IDAG ska jag, Emma och Oscar baka pepparkakooooooooooor!! Precis som förra året ska vi även lyckas med sista plåten - förut brände vi alltid den nämligen..

Aja, nu ska vi snart fara och hämta Emma, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0