Juleskum och mormorsaft..

Att Minnah fick stanna kvar i idol var nog kvällens höjdpunkt för mig. Vissa människor fastnar jag bara för, spelar ingen roll vad de gör, hur de ser ut eller hur gamla de är. Vissa tycker jag bara om. Att min sovmorgon imorgon är förstörd var mindre kul. Emeliiiiiiiiiiie jag behöver min skönhetssööööööömn!!!!!

Eira ligger utslagen på golvet och husse är bara sekunder ifrån att lägga mig. Själv är jag både dödstrött och jättepigg. Känner inte för att sova samtidigt som jag inte vill annat än att krypa in under mitt underbara täcke. Det sistnämnda blir nog vad jag gör härnäst, mitt hungrig/trött/uttråkad-humör börjar bli jobbigt...

Förresten så avskyr jag Amy Diamond. Hon ser ut som att hon är tolv, på sin höjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0