Ljusparty.

Typ det mysigaste som finns. Massa tända ljus, vackra ljus dessutom, och doftljus, gott fika och en avslappnande känsla. Underbart helt enkelt. Men det var igår.

Vaknade idag med tron att jag skulle komma till en två och en halv timmes lång repetition på naturkunskapen. Istället mötted jag av ett fyra sidor långt prov. Fem minuter senare var jag klar, finito. Improviserade ihop några svar men hälften lämnade jag. 15 poäng av 54. Skäms gör jag.. Har aldrig gått så dåligt. På förra provet var jag 2 pöäng ifrån mvg och nu...

 Nu sitter jag här i min ensamhet igen, Robin är ute och ränner som vanligt haha. Nä, men han skulle hälsa på hos sin morbror och då tänkte jag att det är ett ypperligt tillfälle för mig att skriva historian (..........................) eller plugga natur inför omprovet (.........................). Vad sägs om ett avsnitt av förhäxad istället? Nä, kanske inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0