Månaden före dopparedan,..

Det är en månad (prick!) till självaste julafton och har sitter jag med plåster i båda armvecken och skriver på historieuppgiften. Har börjat om helt från början, så nu tänkte jag göra på en kväll det vi fick fem veckor på oss att göra egentligen. Fiffigt.

För de som undrar så har jag idag varit en snabbis till hemorten för blodprov (ja, igen..) och precis som förra gången så funkade det inte i vänster arm så hon blev tvungen att sticka mig i höger också. Perfekt.. Men jag överlevde, kinkig som jag är har jag dock knappt rört armarna sen dess. Stackars Robin fick både diska och torka upp kisspölar efter Eira. Du vet ju att jag älskar dig...

Nu har jag precis sett Bonde (mitt absoluta favoritprogram) och nu väntar jag på att Robin ska komma hem med hamburgare. Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0