Och tack mamma för den fina overallen<3

Bad mamma att prova sy en fleeceovarall till Eira så hon slipper frysa ihjäl i vinter och så blev det.
Visst blev hon söt i den? Tur din mattes mamma är så duktig på att sy. Vi får beställa en ny till nästa vinter.

Kvällen har bestått av läsning inför nationella i svenska B som är imorgon. FEM timmar ska jag spendera i aulan, utan lunch-paus. Huvva. Tur jag var förbi ica ikväll och plockade ihop lite sallad. Tur att jag har en mintkrokant i skafferiet och tur att Robin köpte mandariner (satsumas...) idag. Önska mig lycka till alltså.

Nu, väger Eira 2200 gram. 2,2 kg. Och idag har hon blivit avmaskad, imorgon ska matte boka tid för vaccinering. Puss.

Och en massa kärlek till min Alice i himlen. Om du bara visste hur mycket jag saknar dig. Du gjorde mitt liv värt att levas. Bilder på dig pryder husses lägenhet och snart ska matte tatuera sig. Då blir det du och jag föralltid, precis som förut.


Kommentarer
Postat av: EMELIIIIIIE :D

Sjukt söt hon är! :D och de ser ut som hon har börjat gilla sin overall bättre nu ;*

2010-11-17 @ 17:11:16
Postat av: tessan

Åh, så söt! :') Vill bara ta ut henne genom rutan och ha en liten valp här, haha. Charmig overall också!

2010-11-22 @ 14:44:23
URL: http://thezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0