Dagens tragedi.

Vaknade upp imorse och mådde illa. Satt mig med Robin och åt frukost, och mådde illa. Åkte iväg mot Robins föräldrar (han skulle hjälpa sin pappa med garaget) och mådde illa. Var där en stund och följde sedan med några tillbaka mot stan och mådde illa. Får syn på en älg i ögonvrån. "Oj, där kommer det en älg!" säger jag. Pang låter det då älgen tar i sidan. En liten buckla. Inga andra skador. Älgen är död nu. På andra sidan vägen satt en jägare som skjöt den.

Jag är duktig på att känna på mig saker, men vem hade kunnat tro att det var därför jag mådde illa hela morgonen? Huvva. Tur det gick bra ändå=)


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Jag har inga pengar på telefon så jag ringde bara en signal och kan därför inte heller svara på ditt sms,. ;D

Men jag hade iaf lunchrast och tänkte gå förbi dig och Robin om ni var hemma, se hur ni hade det. men det var ingen hemma så då prova jag ringa för att kolla om du var påväg dit snart ;D.



Och ja,. det har ändå gått bra, eller lite bra. Fyfan så jävla svårt det var!! ;P

2010-10-23 @ 17:03:24
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0