"Det är alldeles för lätt att vara mig själv med dig."

Belönade mig själv med två Förhäxad-avsnitt när jag skrivit nog på PA. Underbara serie<3 Såg den första gången i 6an och sen var jag fast och här sitter jag nu med alla säsonger som finns, alla åtta. Tyvärr börjar de vara väldigt nötta...=(

Idag har jag köpt en försenad present till min Robin. Han fick en fin present när han fyllde år men sen skulle han få välja mellan två andra saker eftersom jag själv inte visste vilken han hellre ville ha. Så nu, drygt två månader senare, har han iallafall fått fina sängkläder.

Middag från Ica Torget blev det. Sallad. Självplock. Underbart. Det godaste jag ätit på länge. Tack älskling.

Imorgon ska vi förhoppningsvis hälsa på Eira, och det blir nog sista gången vi ser henne före hon flyttar hit på fredag. Har mycket att göra i veckan, på torsdag ska vi storstäda haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0