Eira sover, och snart någon annan också..

Jag är helt slut. Man blir det av att springa runt som en tok ute på gräsmattan och busa med en helknasig valp. Nu ligger hon helt utslagen på en pläd hemifrån (från hennes mamma). Hon har hållt sig till den sen hon kom hit, inte så konstigt. Så i natt ska hon få ha pläden och en filt (även den hemifrån) i buren. Jag hoppas att hon ska sova gott och inte ligga vaken och gråta hela natten. Huvva,.

Måste sova snart. Ska vänta tills Eira vaknar, busa järnet med henne och sedan lägga mig samtidigt som henne. Perfekt. Nu, resultatet i Idol och längtan efter min Robin, som kommer hem snart. Imorgon, upp i ottan och ge lillan mat, ut och busa ett tag. Sen, däcka på golvet tillsammans med henne. Det är utmattande att ha valp. Men så himla kul. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0