En vecka, en vecka, en vecka...

Sett Nanny. Skrivit och skickat in loggbok 3 (till projektarbetet). Sett två avsnitt av Förhäxad. Fikat. Bäddat. Sett project runway (Jeffrey vann.). Allt detta och lite till har jag hunnit göra sen jag kom hem. Har även slukat en ipren. Har haft så ont i huvudet idag att jag knappt kunde koncentrera mig på nk:n, ovanligt för att vara jag.

Sitter och gör upp en budget. Haha. Lite pengar, mycket att göra. EIRA FLYTTAR JU HIT OM EN VECKA!!! Måste prioritera mellan dessa saker:
- Hårtork (Viktigt när jag ska föna Eira)
- Leksak (lillan måste ju få en inflyttningspresent, viktigt)
- Gratis sms (200 kr bara för att jag älskar att smsa, kanske inte så värt...)
- Tandborste & tandkräm till Eira (200 kr, ej akutnödvändigt, men nästa månad)
- Svarta jeans (vill ha, vill ha, vill ha..)
- Skor (hatar att köpa skor.. är för kräsen.)
- Ny väska (den jag har faller nämligen sönder vilken sekund som helst)
- Osv, osv, osv..

En sak till. Jag älskar att det är fredag. Jag älskar att jag och min Robin ska ha mys-helg i helgen. Och jag ÄLSKAR att Eira bor här om en vecka.

Valpen på bilden är Alice.

Kommentarer
Postat av: tessan

bichonvalpar måste ju vara det sötaste som finns!

2010-10-24 @ 22:33:17
URL: http://thezi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0