Fly me to the moon..

Somnade på golvet en timme. Vaknade en gång av att lillan slet mig i håret, sen la hon huvudet på mitt.

Sitter och planerar. Den hör valpen är tio gånger värre än vad Alice var. Om jag springer och gömmer mig lunkar hon på för sig själv tills hon tillslut hittar mig. Då blir hon jättelycklig. Men ingen fara. Hon klarar sig själv också. Typiskt, jag som helst sluppit den egenskapen i den här valpen haha, fast samtidigt känns den som en revansch. Med Alice lyckades jag inte riktigt, med Eira ska jag lyckas. Frågan är bara hur...

Har börjat lite smått med både inkallning och sitt, jag vill att hon ska tycka att jag är roligast i världen att vara med. Fickorna är fulla med roliga saker när vi går ut. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0