För att jag längtar efter dig.. Lillan.

Jag saknar Alice och jag längtar efter Eira. Det är faktiskt skillnad på de orden. Hur som helst, för de som är intresserade av hur jag mår (tydligen inte mamma för hon svarade inte när jag ringde haha) så har jag fortfarande lite ont men jag kan röra mig iallafall. Drack massor av både tranbärsjuice ohc vatten igår för doktorn sa att det kunde bli bättre då. Febern är också ganska veck, hoppas det fortsätter i samma veva.

Har inte träffat lillan sen i måndags och då blev det bara en snabbis. Drömde om henne inatt. Dock var det en mardröm så det var inte så trevligt.

Hihi, hon är liten och rund så det är inte alldeles lätt att få sig upp för bron..
Världens finaste lilla Eira..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0