I pray.

Dagen har varit både och. Om ni fattar. Ett tag ville jag bara lägga mig ner och låta alla instängda tårar komma ut. I övrigt har jag känt mig så glad som man bara kan bli. Dagen började med ett besök hos våran fina lilla Eira. Såg väldigt stor skillnad på henne, vad hon har utvecklats! Och hon blir så glad när vi kommer, slänger sig på rygg och pussas för glatta livet. Helt underbar är hon lillan<3

Dock ser inte bettet bra ut alls. Det borde vara förbjudet att ha så mycket otur som jag har haft genom livet. Ingenting slutar i lycka känns det som. Nu sitter jag och kan inte tänka på annat än en sak som min lillebror så otänkt hasplade ur sig. En sån sak som får hjärtat att blöda lite.

Käre gode Gud, gör så att Eira får bra bett. Efter allt jag tvingats stå ut med så förtjänar jag det. Vill så gärna ställa ut henne. Klart att hon är en underbar hund ändå. Men jag vill så gärna att hon ska få bra bett... Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0