Jo just det, det snöar..

Har blivit väckt tre gånger nu på morgonen.. Först av Robin som steg upp och for, vaknade till extra mycket eftersom han endast sa hejdå och glömde att ge mig en puss haha,.. Efter det har telefon ringt två gånger och nu den sista gången bestämde jag mig för att stiga upp. Tar på mig min älskade morgonrock och drar upp persiennen. Möts av en viklädd gräsmatta och vita snöflingor som kommer dinglandes från himlen. HAHA...

Har inte träffat lillan sen i måndags så jag börjar ha bråttom att bli frisk nu. Har lite ont, extremt lite feber och en knorrande hungrig mage. Hungern är värst.

Drömde att vi fick inbrott och att det enda jag brydde mig om var att gömma lillan, hon bodde nämligen här då. Men de hittade henne.. Huvva.

För de som känner sig lite osäkra så är det förstås Alice på bilden ovan. Lillan har nog inte upptäckt snö än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0