Längtar, längtar, längtar, längtar, längtar....

Igår var det prick två veckor tills lillan flyttar hit!!!!=D Jag kunde inte längta mer,.. Däremot måste jag börja säga Eira istället för lillan nu. Förut ville jag ju inte kalla henne Eira eftersom det inte var hundra säkert att vi skulle få henne, men nu när det är säkert så måste vi ju förstås säga Eira till henne, skärpning... Fast hon har då ett givet smeknamn iallafall..

Robin jobbar en sväng och jag har nyligen stigit upp. Febern pekar på noll (hehe inte riktigt) fast det har den å andra sidan gjort varje morgon och istället stigit mot kvällen. Så vi ser väl. Dock har jag fått veta att det nog bara är en vanlig infektion av något slag, inget att oroa sig för om inte febern skulle stiga över 39 grader. Då vet ni det.

Idag ska vi shoppa till lillaan!!! Nej just det,, Eira. Och så ska vi få träffa henne! Har inte sett henne sen i måndags...=(


Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; Jo, jag tror nog att du kan gissa vad det är =)

2010-10-16 @ 14:11:52
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0