Med många järn i elden.

Ser Bonde. Förbereder mig för morgondagen då jag ska söka sponsorer (ProjektArbetet). Läser en bok som heter Skumtimmen, absolut inte min typ av bok men himla bra. Lättläst dock haha. Försöker göra religon, prov på fredag. Osv osv osv.

Idag har jag köpt en hårtork. Mycket bra. Den är främst till Eira men jag ska nog låna den ibland också haha,. Har även köpt godis på Willys och fått ett startpaket av mamma, thank you. Alltså ett sånt där från körskolan,. Jag ser framemot att lära mig teorin men fasar inför körningen... Teori är min grej.

Aja, bonde nu då och sen fortsätta förbereda mig inför imorgon och sen religion och sen duscha ch sen sova.

För övrigt var Eira igår 8 veckor och vägde då 1600 gram. Puss!

Kommentarer
Postat av: Eira

Tack så jätte mycket! Kommer ihåg att jag hade ett elände med namnet när jag var liten, alla småttingar kalla mig för Erja!



Åh vad mysigt med en valp. Blev avundsjuk nu haha. Hälsa Eira från mig sen och säg att hon har ett fint namn ;)

2010-10-27 @ 22:15:27
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0