RUBRIK

Har varit så glad som man kan bli och så ledsen som man kan bli idag. Vilket inte är det minsta ovanligt när det gäller mig. Det är bara så, ibland är jag glad och ibland är jag ledsen. Stackars Robin som måste stå ut med mig haha..<3

Idag har jag köpt en värdelös nagelfil, den funkar inte ens. Jag och Robin har kört förbi alla hus som jag har bott i på ett ställe, mysigt. Vi har tvärshoppat på solbacken. Vi har ätit på Lilla Kina och vi har myst framför 2 ½ men. Så underbar helg vi har haft, förutom den där lilla dumma detaljen idag.. Men tack vare min fantastiska hjärna som brukar ha tendens att plocka bort delar ur mitt liv som varit mindre bra från mitt minne så känner jag mig bättre till mods nu. Nu, ska vi sova. Imorgon ska vi gå rundan som vi alltid gick innan vi blev tillsammans. Mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0