Sitter och lyssnar på någon som spelar piano ovanför mig. Känns som att jag befinner mig på Titanic, då vet ni hur det låter.

Mys i en filt på golvet igår. Man kan även skymta halsbandet hon har runt halsen, hon måste ju vänja sig.

Här skulle egentligen en väldigt söt bild på våran Eira ta plats men tyvärr så kom jag med och jag hade världens ansiktsuttryck på bilden så den stannar i vår privata mapp haha.

Och idag sov hon så sött i bädden här även fast hon inte hade sin mamma med sig. Åt gjorde hon också, och kissade ute, och charmade en granne, och pussades och var precis den hon är. Världens finaste Eira.

I Alice bädd, med Alice filt och med Alice nalle och så Gronken. Ändå känns det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0