Självdiciplin var det..

Kan inte ens komma på hur det stavas... Den här dagen började absolut inte bra. Eller ja först vaknade jag när Robin for och jobbade halv 10. Då höll jag inte på somna om, låg och funerade på om jag skulle stiga upp och belöna mig själv med att avsnitt av Förhäxad. Men nähejdå.. Då somnar hon om, vaknar och måste blinka några extra gånger för att tro att klockan faktiskt är över tolv. Typiskt..

Så nu ska jag diska, bädda sängen, plocka bort lite saker och sedan sätta mig och skriva på projektarbetet i racerfart. Tyyyyypiskt mig att aldrig göra vad som egentligen är bäst i längden för mig själv. Ååååååååh!!!

En bild på lillan kanske får mig på bättre humör.. Skulle jag lägga ut en på Alice så skulle jag bara bli ännu mer deprimerad, min dutte-fnutta som är borta för hela livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0