Still going strong.

Dagen har spenderats i soffan med min kära vän tranbärsjuicen. Kommer vara gode less på det när denna tid är över.. Har plockat in lillans saker, som jag tog med mig hemifrån igår, i hennes skåp så nu är det bara hon som fattas.

Tack vare (inte alls så hög) feber måste jag sitta här imorgon också. Typiskt mig att vara sjuk på mina två älskade sovmorgons-dagar. Dumt dessutom att missa naturkunskapen, inte bra inte bra..

Men det värsta är ändå att jag inte får träffa lillan.

Kommentarer
Postat av: thea

sv; okej, vad bra att någon av oss vet vart dom har bilderna iaf (A) du behöver inte känna någon brådska, säg till när du har tid att skicka dom :)



och krya på dej!

2010-10-13 @ 23:17:10
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0