Tick, tick, tick, tick..

Sitter och väntar. Nu är Eira hos veterinären på besiktning. Sedan kommer hon. För att stanna. För alltid. Det känns spännande. Det känns superkul. Samtidigt har jag lite ont i magen (de som känner mig vet att det betyder att jag är nervös). En galen valp kommer flytta in och vända upp och ner och ut och in på dagarna. Nätterna kommer bi korta och på dagarna kommer jag stupa på golvet av trötthet. Jag minns ju hur det var när jag fick Alice. Bör nämnas att denna valp är ännu värre haha.

Önska mig lycka till! Snart kommer hon....

Kommentarer
Postat av: Leif

Vi är så glada för att ni ville ha Eira! Hon kommer att få ett bra liv hos Er, det är vi övertygade om.

Lycka till!!!

2010-10-29 @ 14:18:28
Postat av: lillblondin

Jag måste komma förbi och se den lilla tjockisen någon gång :D

2010-10-29 @ 15:03:11
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: faster laila

vad jag är glad för din skull, grattis och lycka till! Eira är verkligen söt=)

kram

2010-10-30 @ 17:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0