Vårat lilla monster<3

Hon pussas som en galning när vi kommer men sedan övergår glädjen till busighet och hon börjar bitas istället.. Haha. Men världens gulligaste lilla hund är hon, hon väger drygt 1200 gram och hon är så busig. Hon använder framtassarna mycket och hon springer fort fort fort. Idag lånade hon min sko och slängde runt på den. Men bettet ser inte bättre ut..

Har dock bestämt mig för att det egentligen inte spelar någon roll, hon är lika fin ändå. Dessutom kan vi tävla i lydnad istället för utställningar (vilket förvisso är så himla kul..) men jag måste inse att allt sker av en anledning. Även nu. Huvudsaken är att hon blir våran, att hon får flytta hit. Tog kort på henne idag men de orkar jag inte lägga in, typ fem stycken.. Så det gör jag imorgon,.

Och på tal om imorgon. Gissa vem som kommer på besök hit om inte.....Eira!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0