Världens finaste skrutta.



Idag vaknade jag kl 8 av att Eira låg och bet i gallret på buren. Direkt jag insåg att hon inte varit ut sedan halv 12 sprang jag ut med henne och duktiga lillan kissade direkt jag satte ner henne. Sedan busade hon med snön, jättekul. Vi gick in och jag tog på mig riktiga kläder (trodde ni jag hann ta på mig annat än morgonrock??) och gav henne mat. Bus och sen ut igen för kissning. Och busning. Och korttagning. Visst är hon fräsig?




Nu ligger hon och sover bredvid mig i soffan. Helt slut är hon. Själv orkar jag knappt hålla ögonen öppna. Kanske vi skulle flytta ner på golvet och sova en stund..

Kommentarer
Postat av: EMELIIIIIIE :D

AAAHHH SÅÅÅ SJUKT SÖT HON ÄR!!! :DDD

2010-10-30 @ 10:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0