A true lovestorie never end.

Vaknar upp och älskar faktumet att jag har sovmorgon till 25 över 11. Ligger och lyssnar på musik en stund och funderar på vad jag ska göra.. Ligga kvar ett tag? Stiga upp och se Förhäxad? Jag bestämde mig för att ligga kvar ett tag.

Idag är det världens bästa dag. 1 och ett halvt år. 18 månader. Och 6 månader sedan vi var i Hemavan för att fira ett år, och Robin smugglade fram en ask från jackfickan. Han öppnade den och två vackra ringar skymtades. Jag stirrade på dom, på Robin, på dom och på Robin. Tog av mig skidglasögonen och sa något i stil med "är det sant?". Den dan var jag nog inte långt ifrån att förfrysa min vänstra hand. Varje gång vi satt i liften slet jag av mig vanten och beundrade ringen.

Jag älskar dig, min underbara Robin.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0