Börjar inse att det här är på god väg att bli en väldigt hund-inspirerad blogg..

Sitter nu hemma hos Robin efter en alldeles utomordentlig dag på skolan bestående av två timmars debatt i aulan. Alla sju partierna hade en representant där och det var faktiskt väldigt intressant. Måste erkänna att jag ändrat åsikt en aning, synd bara att jag är ett antal månader för ung för att rösta. Men nästa gång, haha.

Igårkväll myste jag med lillan (hon börjar bli mysig nu faktiskt:). Lagom till hennes 2 veckors-dag visade vågen på 510 gram. Mycket bra. Klippte klorna på henne gjorde jag även, vilket även det gick mycket bra. Klart att hon pillrades men det hade jag förväntat mig. Hon är så söt lillan, och nu ser man glimtar av ögonen. Längtar tills imorgon då jag ska dit igen för valpvaktning, då har hon förhoppningsvis öppnat ögonen helt.

Och för de som är jättesugna på att se en bild så är jag precis påväg att lägga in massa bilder på henne. Om ni har tur så lägger jag ut någon snart. Tjingeling!

(Ang. bilden så var jag med Emma igår.. Bilden är dock typ två år gammal.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0