Det vackraste jag vet..

Är att se dig när du sover..

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Jag skulle kunna sitta flera timmar och bara titta på lillan. Hon är så fantastiskt söt och jag är så fantastiskt kär. Blir alldeles varm i kroppen när jag ser henne. Hon är helt underbar.

Till middag idag blev det spaghetti & köttfärssås (min och Robins är godast i världen) och som vanligt åt jag för mycket och mådde därför hemskt illa. Hela bilfärden till lillan satt jag och beklagade mig över min stackars mage. Sa dock till Robin att illamåendet säkert skulle försvinna i ett nafs direkt jag fick se lillan. Klev ur bilen, gick in genom dörren, fick syn på världens finaste valp, och illamåendet var puts väck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0