"Early" means not as late as usual..

När idol slutade för en timme sen föreslog jag till min kära pojkvän att vi skulle lägga oss tio. Vi skulle diska, göra chokladpudding och äta upp den. Sedan skulle vi sussa. Tyvärr är det redan försent. Klockan är över tio och vi har precis diskat färdigt, som tur är står chokladpuddingen redo att mumsas upp i kylen. Marsansås har vi till idag.

Dagen har spenderats hos lillan. 890 gram vägde hon idag när hon skulle avmaskas. Vilket hon för övrigt inte alls gillade. Men, vi har tränat på trimbordet (stå, ligga på sidan, titta på tänder, borstas osv), hon har morrat, pussats, gått, kissat på golvet osv osv. Hon är helt underbar, lillan.

Kvällen har spenderats först i Bureå, där jag tiggde godis av min lillebror, och sedan här hos Robin med idol och god mat.

Aja, nu ska vi äta choklaaadpudding. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0