Förhäxad, en äggmacka, oboy, en godis eller två

Och min morgon kunde inte bli bättre. Eller jo. Robin kunde vara här, Alice kunde vara här, Eira kunde vara här osv osv. Haha, men jag nöjer mig såhär.

Hade tänkt lägga in alla underbara bilder på lillan som jag tog igår men det skulle ta för lång tid (med tanke på att jag ännu inte tagit bort alla Turkiet-bilder från kameran så måste jag isåfall sortera oså..) så jag gör det ikväll istället. Om ni har tur kanske ni får ett smakprov på min pärla.

Om ni skulle vara intresserade av att veta ungefär hur stor hon är så vägde hon går 148 gram och ryms i min ena hand. Hennes tass är lika stor som toppen av mitt lillfinger. Hon är helt underbar. Hon är min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0