Hurtiga osv.

Eftersom Robin skulle hjälpa sin pappa med något ikväll så passade jag på att köra lite yoga med Emelie. Mycket härligt, det är så kul att man blir smidigare för varje gång. Nu når jag ner till marken med fingrarna och jag börjer mig ner med raka ben, ni vet. Vilket jag absolut inte kunde förut. Eller ja, jag lär inte kunna det imorgon heller men haha. Äsch, bara babbel. Hihi. Ehm, okej. Om man skulle ta och skriva något vettigt då. Jo. Hmm.

Efter vårt yoga-pass så tog vi med oss Diesel (Alice helbror) ut på en väldigt blöt promenad. Satt utan både skor och sockar påväg hem. I helgen var det tänkt att vi skulle följa med mamma och Tomas till Jäckvik men det blir nog inte så. Jag var inte så sugen på regn och 8 grader.

Kommentarer
Postat av: lillblondin

haha, det kommer ju regna här hela helgen också ;D Sen är det bara fredagen det ser ut som att det ska regna =)

2010-09-16 @ 10:27:22
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0