It's one of those days..

Idag har jag haft en sån där dag då man bara vill strunta i allt och fara hem. Krypa upp i soffan och se en bra film eller två. Spela harpan tills man vunnit tre gånger. Lyssna på underbara låtar som "strong enough" och "I'm alive". Idag har jag hatat skolan och jag har önskat att jag aldrig vaknade imorse. Jag har gått med tårfyllda ögon genom skolan utan att skämmas och jag har varit lyckligare än på länge. Jag har slösat pengar och sedan unnat mig saker som en belöning för att jag faktiskt stannade kvar på skolan hela dagen. Jag skulle kunna skriva hur långt som helst. Jag skulle kunna sätta ord på hur less jag är på alla tvång och att dagarna går upp i rök. Man vaknar, man är i skolan och man lägger sig. Jag får ångest för att dagarna bara verkar försvinna under fötterna på mig. Jag står still och ser hela livet passera. Jag missade tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0