Last night I did something that I haven't done in a very long time.

Jag sov med flätor. Duschade först och bestämde mig sedan för att göra flätor av det blöta håret och sova dem. Resultatet blev faktiskt ganska fint, får göra om det. Dock kan jag försäkra er om att jag inte var speciellt söt i flätorna, det kan Robin intyga. Men jag fick min godnattpuss ändå.

Nu är jag påväg in till stan där jag ska kika runt lite och sedan går bussen mot Lillan. Eller ja, först ska jag hem och äta där och sen ska jag gå och vara valpvakt. Kameran åker med som vanligt.

Tjingeling.


Nytt för mig, är inte som nytt för dig.

Kommentarer
Postat av: Emeliee

jodå, jag törs lova att jag vågar det :)

2010-09-08 @ 21:30:06
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0