Med lite choklad..

Blir allt bättre. Men nu är milkan tyvärr slut.. Så jag tog en sockerbit istället,.

Nu ska jag diska (hrmm..) och sedan vara en sväng med Emma. Imorgon har jag låång dag i skolan. Börjar halv nio NEJ just ja vi har ju sovmorgon till tjugo i tio. Men jag måste söka fakta om en författare.. Hmm, iallafall börjar tjugo i tio och avslutar dagen med idrott (...) till klockan tjugo över två. Inte världens längsta dag men ändå dryg.

LÖRDAG får jag äntligen "lägga ögonen" på lilla Eira igen. Underbart.

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Ta med min "sak" till Bureå då på lördag för jag är där i helgen :D

2010-09-02 @ 19:02:09
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0