Pilates då.

Imorgon ska jag och Emelie prova på pilates (medans Robin bygger garage..), eller hon har redan provat en gång, det är jag som är nybörjaren. Yoga tycker jag om, haha, men pilates blir kul att prova. Aja, iallafall..

Ikväll har jag passat lillan. Mycket mysigt, längtar dock tills hon börjar uppskatta när man lyfter upp henne och pussar på henne. Hon har liksom inte börjat tycka att det är så mysigt än.. Hon sticker nosen i vädret och luktar till sig hennes mamma.. Haha.

Nu har jag någon som tjatar på mig att jag ska gå och borsta tänderna och göra mig klar så ska väl göra så. Imorgon, firar jag och min älskling att vi har varit tillsammans i ett och ett halvt år. Helt sjukt vad tiden går fort när man är kär.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Träningsvärk nästa då<3 ;))))???

2010-09-09 @ 17:02:22
URL: http://emeliediesel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0