"Probably" means there's a good chance.

Tre helger på raken har vi varit borta med vinden. I helgen var vi i Robins stuga med hans föräldrar och Emelie, förra helgen var vi i Jäckvik med min familj och där förra helgen var vi också i Robins stuga. Nästa helg ska vi bara vara hemma, och slösa massa pengar, haha. Lördag ska jag shoppa upp studiebidraget med Emelie (och jag är såå värd det med tanke på att jag inte har shoppat på MÅNADER). På fredag eller lördag blir det tatung och bio. Mys.

Och Lillan fortsätter växa. Nu går hon, om än lite vingligt, på alla fyra och viftar sött på svansen. Hon är så underbar och jag kan knappt vänta tills vi får hem henne. I fredags var det prick fem veckor till den stora dagen. Nu väger hon för övrigt 860 gram.

Kvällen har besått av pizza och yoga. Super.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0