Time goes by, even if it's not allowed to.

Studentmössprovning idag. Helt sjukt att en liten mössa kan kosta typ 700 kr!! Men samtidigt vill jag ju ha en för annars skulle det ju kännas lite trist. Man tar ju bara studenten en gång liksom. Aja, inte nog med det så har jag lämnat in idéskissen på projektarbetet idag. För de som skakar av nyfikenhet så kan jag avslöja att jag har tänkt ge mig på att skriva en bok, en självbiografisk sådan. Vilket känns kul. Alla som tillhör min familj får gärna ge sitt tillåtande till att jag får skriva om dem, annars går min idé i krash totalt....

Imorgon slutar jag halv tre och då bär det av mot stan där jag ska träffa Emma. Sedan rusar jag hemåt till Robin för att äta och sen får jag äntligen kika på lillan. Idag vägde hon 470 gram, vilket betyder att skruttan kanske hinner nå upp till ett halv-kilo precis till sin två veckors-dag. På tal om det så längtar ja till julafton och tills jag fyller 18. Den 9 februari, det närmar sig...

Kommentarer
Postat av: lillblondin

HAhahahaha det beror på vad du ska skriva om mig ;D!

2010-09-14 @ 12:27:57
URL: http://againstallodds.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du har min fulla tillåtelse...... Jag kokar av nyfikenhet.. ;). Lycka till gumman.

2010-09-14 @ 19:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0