Att uppskatta de små sakerna i livet.

Jag är nog ganska romantisk av mig egentligen. Tycker om att överraska med såna där små saker. Små detaljer som kan förändra en hel vardag. Har den senaste halvtimmen suttit och fixat med ett påskägg som Robin ska få av mig. Mer avslöjar jag inte eftersom han lär läsa det här. Kan knappt vänta tills på lördag när han ska få det. Hihi.

Annars har kvällen spenderats med finaste Emelie som bjöd oss på tacos. Underbart.

Glassen på bilden. ÄLSKAR jag. Finns av någon konstig anledning inte i Sverige. Å andra sidan är det kanske lika bra. För när jag är i Turkiet, gör den hela min dag. För bara 4 kronor.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas du haft ett fint påsklov, solen har i allafall lyst på oss.

Lika så bra att du inte får ett jobb som du inte känner för - det blir aldrig bra, inte för någon.

Att uppskatta små saker...mmm, det har jag har gjort under denna påsk, mer än jag mäktat med den senaste tiden.

Skriver några rader på FB. Kram!

2011-04-24 @ 20:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0