När man önskar att hela livet vore en promenad och sekunden därpå inser att så faktiskt är fallet.

Huvudvärken fortskrider. (Eller nått.) Har druckit en alldeles för god milkshake (banan-choko) vilken smakar som mixad marängswiss, minus marängerna. Gör mig nu redo för morgondagens bravader. Friluftsdag. Med en inte alltför underbar klass. Inget illa ment, har aldrig trivts i någon klass jag har gått i. Tanken slår mig att det kanske inte är otur jag har haft. Det är helt enkelt mig det är fel på. Haha..

Har blivit alldeles uppslukad av diverse olika saker och önskar att hela livet vore en promenad. Har så mycket att tänka på. Stackars Eira får stå ut med mina långa tänkar-prommisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0