Störst av allt är kärleken.

Jag älskar att se på film. Alla bra filmer är okej. Men de jag föredrar framför allt annat är romantiska "komedier". Såna som jag får gåshud av och såna som när eftertexten kommer sprider ett lyckorus genom hela kroppen på mig. Jag är - ärligt talat - helt otroligt, villkorslöst förälskad i kärlek.

The Switch - Pappa på burk
Pretty Woman
Jersey Girl
The Back-Up Plan
The Holiday

Däremot avskyr jag filmer som handlar om olycklig kärlek. Filmer som slutar med att ett par gör slut. Jag klarar heller inte av att se filmer när någon är otrogen. Då skakar jag av ilska och mår illa filmen igenom. Efteråt är jag på dåligt humör och gråter över minsta lilla sak.


Kommentarer
Postat av: Karin

Tyvärr kan både filmer, sånger och böcker vara olyckliga. Så är det även med verkligheten. Kram.



"Livet är kort!

Därför... Bryt mot reglerna, förlåt snabbt, pussas långsamt, älska länge, skratta mycket och ångra aldrig något som fick dig att känna dig levande :-)

Livet är kanske inte den bästa festen... Men medan vi är här kan vi lika gärna dansa, älska och ha kul! ♥♥♥"

2011-04-29 @ 22:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0